Thursday, May 17, 2012

Colombia Asia Hospital - Cheras

Salam uolls... Kali ni aku meng-update blog di Bilik 81A Colombia Asia Hospital-Cheras...Hari ni dah masuk 2 hari aku berkampung kat sini...
Colombia Asia Hospital - Cheras
  (Picture ni aku copy dari Website je - tak sempat nak keluar amik gambar)

Alkisahnya...selasa lepas Iman still belum sihat sepenuhnya..tapi demam dia dah tak setinggi semalam. Tapi yang aku rasa tak sedap hati bila tengok Iman meneran (buang air besar) semakin kerap. Selang sejam Iman akan menonggeng sakit perut dan meneran (macam nak poopoo keras je) tapi najis yang sikit je. Iman pun semakin kurang aktif, selera makan & minum turun. Dan the best part yang buat aku risau, najis Iman berlendir dan ada sikit darah..bukan sekali tapi lebih 2 kali gak aku perasan ada darah kat najis dia... So bila bawak ke klinik, doctor klinik tue suruh rujuk ke hospital.. So memandangkan hospital area Langat ni yang dekat dan confirm aku tau ada ING ialah Colombia Asia Cheras... So, bermula la malam aku di sini..

Ini lah budak sakit tue

No comments:

Post a Comment