Wednesday, May 2, 2012

♥♥ Rindu ♥♥

Pejam celik pejam celik dah hampir 2 bulan en.hubby jauh di perantauan. Tinggal sebulan ja lagi en hubby nak balik huhuhu. Tak sabar rasanya...Rindu sangat. Iman pun mesti rindu sangat kat ayah dia. Mcm na la respon dia bila nampak ayah dia kat Airport nnt :) hehehe


Sebenarnya entry aku kali ni nak story kenangan aku 3 tahun lepas. Sama mcm sekarang cuma dulu aku baru 2 minggu kahwin & aku belum ada baby. Tp sekarang ni situasi dah berubah skit sbb aku dah ada Iman. So kira tak la sunyi sangat. Cuma pengalaman tinggal bersendirian bersama Iman agak mencabar gak la. Dah biasa berdua menjaga Iman, so bila sorang ni mula² tue kelam kabut gak la. Nasib baik gak la ada adik ipar yang banyak membantu dan menemani aku.. Thank you so much IYLAH SALLEH...  


3 Tahun lepas aku suka dengar lagu Dafi - Bila Terasa Rindu. (Jiwang la plak)




Dengar lagu ni  mesti teringat En.hubby.. Tapi bila en Hubby dah balik mmg tak dengar dah lagu ni hehehe. Dah dekat 3 tahun gak la aku tak dengar lagu ni.Tetiba petang isnin lepas time on the way balik langat leh la plak radio pasang lagu ni...macam tau² je aku tengah rindu kat en hubby :) ape lagi.. layan jiwang la huhu..
eemm k la nak layan lagu ni jap.. daaaaa..



No comments:

Post a Comment