Tuesday, July 19, 2011

Family Day - Hot Spring Sungkai

 Family Day Keluarga Md Salleh Md Gaus & Zaiton Ahmad telah diadakan pada 18 & 19 Jun 2011 di Felda Hot Spring Sungkai yang lepas.... :) wahhh..formal plak starting aku kali ni hehehe....Family day ni aku & iylah dah wat planning dari bulan 4 lg..awal giler kan...bkn apa, tempah yang kitorang nak wat ni antara tempat yg selalu penuh. so kami terpaksa booking awal2. ni aku uploadkan gambar2 yang menjadi kenangan manis kami sekeluarga....
pic ni kami amik masa dah nak balik

 Pic atas tue, Farid tgh bukak durian yang di import dari Penang hehhe

Picture bawah ni antara gambar2 kami sepanjang di sana...





 Malam tue kami wat BBQ & dalam masa yang sama, kami celebrate Mother's Day, Father's Day, dan Birthday Farhan 

Walaupun family day ni hanya 2 hari 1mlm,tp aku puas hati sbb aku tgk semua org happy :) Tempat ni mmg best utk family berhibur...ada kolam air gunung, kolam air panas yang berbeza suhu nye, boleh buat xtvt merebus telur kat air panas tue & Villa die mmg thumb up. High class gitu hehhe....Pada kwn2 yg belum penah g sana aku mmg suggestkan pergi la...mmg seronok :)..

1 comment:

  1. Tahun Lepas family day kat Hot Spring...agak2 tahun ni nak buat kat mana plak ek..

    ReplyDelete