Thursday, February 10, 2011

HoneyMoon

Setelah 6bln kami berjauhan, En. Hubby bagi tau company die nak sponser tiket aku ke 
UK pergi dan balik...masa tue rase mcm heppy giler..dpt g UK free je..
seminggu B4 En.Hubby blk, aku ke sana. 
Pengalaman yg tak leh aku lupa seumur hidup aku..aku ke UK seorg diri. 
Rasa mmg takut sgt. tp mengenangkan peluang hanya sekali aku gagah kn jugak.
Aku naik Qatar Airways dari KLIA ke Manchester Airport..perjalanan yg mmg penat. 
7jam sampai ke Doha dan continue lg 7 jam utk sampai ke Manchester.
Sampai2 sana kene soal siasat dgn kastam plak.huh nasib baik semua dokumen2 penting ada. LEPAS :) ...Time yg ditunggu2 ialah jumpa En.Hubby yg lama terpisah.. :)
Aku berada di sana selama lebih kurang 1minggu dan balik bersama2 En.Hubby. kami pergi byk tempat. 

Masa ni En. Hubby ada training kat scotland

Ni la apartment En. Hubby & kwn2
Ni kat stesen tren Preston
 Belakang tue eye of london :)


Royal Albert Hall

 Stonehange 

Old Trafford - Manchester United 

No comments:

Post a Comment