Thursday, February 10, 2011

Pregnant

Setelah hampir 1thn (5 bln pas En.Hubby blk dr UK), 7 December 2009, 
aku disahkan mengandung 3 minggu. Alhamdulillah. lama kami menanti.. 
Pengalaman mengandung utk 1st trimester; aku xde byk mslh. xde muntah2 pening2. 
just cepat penat je. masuk 2nd trimester pn x byk mslh. cuma aku kene minum air gula sbb berat x balance dgn tinggi. doc takut aku ada kencing manis.. mmg x sedap langsung...mual giler...tp terpaksa lah habiskan. 
Alhamdulillah aku clear :) xda kencing manis. cuma mmg berat hehehehe...
Start 7bln sampai lah aku ke 39minggu aku g check up @ Hospital An-Nur Bangi dgn doc Khamsiah.
Masa ni berat aku bertambah...perot makin besar...org kate besar giler. 
time ni lah aku de mslh skit..tangan smpai ke lengan kebas2..tido mlm mmg ssh sbb tgn xleh terhimpap.
mesti sakit sbb darah x sampai. doc kate maybe sbb pembawakan budak. 
aku rase sbb berat dah naik. bdn aku plak bengkak air..mmg seksa je rsnye.
tp ni semua dugaan utk aku.

 Besarkn....

No comments:

Post a Comment